Totalt antall sidevisninger

Get Animal; Shout out!

. Velkommen til en av de mest avsidesliggende bloggen i hele Internetuniverset. Her vil det tidvis bjeffes meninger og kommentarer til dagligdagse ting som mer alvorlige saker. Legg gjerne igjen din mening også.

fredag 2. mars 2012

Lei Utøya....

Med visshet om at det sikkert provoserer så må jeg likevel si at jeg begynner å bli mektig lei "Utøya og 22. juli". -Jeg er lei og lei meg. For å ta "lei meg" først: Jeg er lei meg på de pårørendes vegne. Det må være fryktelig å sitte på sidelinjen som observatører til alle disse "mer eller mindre kvalifiserte" fagfolk som bruker deres tragedie til å markere seg og sine interesser. Og da er jeg med en gang over på hvorfor jeg er "lei". Makan til "forretningsmessig masturbering" fra alt fra presse, advokatstand, psykologiske miljøer og idioter som plutslig ser på seg selv som politikere. -Og på toppen av alt, så har de drevne politikere opptrådt mer uberegnelig enn en oljedråpe i stormfullt hav. Jens Stoltenberg proklamerte at hendelsene den 22.7.2011 skulle møtes med mer åpenhet. Det motsatte har skjedd....

Slik hele "bøtteballetten" har stått frem så fremstår ABB som en "vinner" for det han tror på. Det er ingen tilgivelse for hans avskyelige handlinger. Men galningen er den eneste som har holdt stø kurs. Men man kan spørre seg om han er alene om å være gal?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar