Totalt antall sidevisninger

Get Animal; Shout out!

. Velkommen til en av de mest avsidesliggende bloggen i hele Internetuniverset. Her vil det tidvis bjeffes meninger og kommentarer til dagligdagse ting som mer alvorlige saker. Legg gjerne igjen din mening også.

onsdag 18. februar 2009

Highway to Hell

AC/DC-konsert lagt bak meg. En tilfredsstillelse å ha vært og sett - og ikke minst hørt - dem live. Sist jeg hadde planene klare om AC/DC-konsert, så mistet jeg den samtidig som det ble et kansellert fly på Værnes (nært ved Hell i Stjørdal). Nå som jeg endelig skulle få oppleve AC/DC, så skulle jeg likevel få oppleve Hell igjen. Da dro til med Highway to Hell, så slo det meg at denne låta passer til Arenaen på Fornebu: De kan ikke skilte med highway, men du trenger ikke det for å komme til helvete/Hell. Det er nok å befinne deg på veinettet som fører til Arenaen. Makan til dårlig logistikkplanlegging har nok aldri funnet sted. Den flotte Arenaen ser ut til å være fullstendig ubrukelig til annet enn tilstellninger med mindre enn 1000-1500 tilskuere. OK, det er vel gjennomsnitlig tilskuertall på stadion når Stabæk begynner å spille kamper der.

Heia RBK, den 27.2.09 og senere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar